תקנון


תקנון GoodGame.co.il

כל רכישה באתרנו מהווה הסכמת הלקוח לתנאי התקנון הנ"ל.

GoodGame - גוד גיים שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי התקנון בכל עת שהוא ובכל זמן.



אבטחת מידע:

פרטיות הינה ערך חשוב לנו, על מנת לשמור על פרטיות הלקוח והפרטים הנמסרים לנו על ידו

בעת הרכישה אנו מאבטחים את האתר בתקן אבטחה העומד בדרישות אבטחת אתרים מחמירה בטכנולוגיית SSL"" .
המידע הנמסר באתרנו לטובת ביצוע ההזמנה ישמש אותנו אך ורק למילוי בקשת הלקוח לאותו צורך או עניין.

המידע לא יועבר לכל גורם למעט הצרכים הנדרשים להשלמת דרישת הלקוח (חברת האשראי )

מוצרים באתר:

אתר GoodGame - גוד גיים מכיל מאות מוצרים הנמצאים במלאי. לעיתים קיים פער בין המלאי המוצג לבין המלאי הפיזי בחנות. מומלץ לוודא זמינות מוצרים בחנות על ידי יצירת קשר עם החנות לפני ההגעה.

צוות GoodGame - גוד גיים עושה כל שביכולתו לעדכן את האתר ולמנוע טעויות בפרסום מוצרים, המפרט של המוצרים נלקח מאתרי החברות והספקים, כל טעות בתיאור המוצר לא יחייב את GoodGame - גוד גיים ו/או את הספקים

תמונות מידע וסרטוני וידאו של המוצגים באתר הינן להמחשה בלבד.

החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחירי המוצרים בכל עת ללא הודעה מוקדמת.

רכישת מוצרים באתר:

המכירה הינה ללקוחות פרטיים בלבד - מוצר אחד ללקוח

צוות GoodGame - גוד גיים עושה את מירב המאמצים על מנת לשרת את לקוחותיה ביעילות תוך שמירת שביעות רצון הלקוחות .

מיד לאחר ביצוע הזמנה תשלח למזמין הודעה לדוא"ל שההזמנה התקבלה בהצלחה. ביצוע הזמנה באתר לא מחייב את הלקוח או את GoodGame - גוד גיים במימושה אלא לאחר תשלום עבור המוצר בלבד.

השלמת הליך העסקה מותנה באישור ואימות כרטיס האשראי על ידי נציג שירות הלקוחות של החנות מול המזמין בתוך 3 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה, וזאת על מנת למנוע טעויות הן בזהות המזמין והן בפרטי האשראי, ושאר פרטי המזמין. ללא אישור העסקה ע"י נציג רשמי של GoodGame - גוד גיים הזמנות שבוצעו אינן בתוקף!!!.

GoodGame - גוד גיים שומרת לעצמה את הזכות לא לממש הזמנה שבוצעה באתר כל עוד לא בוצע תשלום לחברתנו בין אם עקב מלאי שאזל או במידה ולא אושרה ההזמנה מסיבה כלשהי ע"י נציגיה.
לאחר אישור העיסקה בחברת האשראי תינתן הודעה למזמין שהעיסקה אושרה, באחד מאמצעי ההתקשרות שהשאיר המזמין בעת ביצוע ההזמנה.

במקרה שהעיסקה לא אושרה ע"י חברת האשראי יקבל מבצע ההזמנה הודעה לאחד מאמצעי ההתקשרות שהשאיר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה, ו/או תהיה החנות רשאית לראות עסקה זו כמבוטלת .

ספירת הימים למועד המשלוח המצוין באתר יחול ממועד אישור העיסקה ע"י חברת האשראי ואינו מתכוון לזמן הגעת המשלוח לבית הלקוח אלא לשליחה והגעה לדואר ע"י GoodGame - גוד גיים.

המחירים המופיעים באתר כוללים מע"מ כחוק.

לפרטים נוספים ובירור נא לפנות לשירות הלקוחות בחנות.

מקרים בהם רשאית החנות לבטל עיסקה:

טעות חריגה בפרסום המוצר באתר.

במקרה של שיבוש ימי עסקים ע"י כוח עליון.

במקרה שאזל המלאי, ותמסר הודעה למזמין.

במקרה ונציג שירות הלקוחות של החנות לא יוכל ליצור קשר עם המזמין.

ביטול הזמנה ע"י הלקוח:

ע"פ חוק הגנת הצרכן , ראשי הלקוח להחזיר את המוצרים שרכש עד 14 יום

מיום קבלת המוצר תוך גבית דמי ביטול של 5% מערך העסקה או 100 ₪ הנמוך מביניהם.

הלקוח יהיה אחראי להחזרת המוצר לחנות .

במידה והמוצר נשלח בדואר/שליח יחוייב הלקוח בעלות המשלוח וסך עלות המוצר תוחזר לו על פי חוק.

המוצר יוחזר באריזתו המקורית עם הניילון, שלם ללא שינוי, ללא שימוש וללא כל פגיעה או נזק כל שהוא שכן במקרה זה לחנות יש את הזכות לתבוע את הצרכן בשל פגיעה בערך המוצר.

ניתן לקבל החזר כספי או החלפה בתנאי שלא נעשה שימוש במכשיר וזאת בהתאם לכתוב בחוק.

החלפת\החזרת משחקים:
החלפת משחקי PS4 | PS5 | XBOX | NINTENDO על פי התקנון.

אין החלפה או החזרת משחקי PC לאחר הפתיחה,על כל לקוח לבדוק דרישות מערכת לפני רכישת המוצר!

(האחריות על הלקוח)

התחייבות האספקה ומשלוחים:

בעת רכישת המוצר מצויין באתר מספר ימי האספקה.

ספירת ימי עסקים תהיה מיום א' – ה'.

שישי ,שבת , ערבי חג וימי חג לא יחשבו כימי עסקים.

הזמנה טלפונית ללא אמצעי תשלום מראש אינו מחייב את החנות לספק את המוצר ו/או לשריין את המוצר והמחיר.

התחייבות האספקה הינה התחייבותנו להוציא את המשלוח מצידנו ללקוח עד ימי האספקה המצויינים

מרגע השליחה זמן ההגעה תלוי אך ורק בסוג השילוח שבחר המזמין ולא בידי GoodGame - גוד גיים (תקלות דואר למיניהן לא באחריות GoodGame - גוד גיים)

מוצרים או מכשירים אשר שווים עד 700 ש"ח ואשר נשלחו בדואר רשום הינם מבוטחים. מוצרים או מכשירים אשר עלותם אינה עולה על 700 ש"ח בדואר רשום מבוטחים אך ורק בסכום הנ"ל של 700 ש"ח ולא יותר והינם באחריותו של הלקוח (במידה ומשלוח לא יגיע ליעדו יזוכה הלקוחה בסכום של עד 700 ש"ח ולא יותר) אלא אם בחר משלוח מבוטח ושילם עבורו.

אחריות:

תעודת האחריות של היבואן שהונפקה למוצר שנרכש יהווה אישור כי המוצר בגדר אחריות.

ברכישת המוצר יצוין משך האחריות על גבי תעודת האחריות.

במקרה הצורך להפעלת האחריות עלות משלוח המוצר וחזרתו יחולו על הרוכש ובאחריותו.

כל סימני פגיעה או נזק ובלאי לא סביר במוצר, ו/או תיקון ע"י גורם לא מוסמך, ע"י יצרן, ו/או , יגרמו לפקיעת האחריות, במקרה כזה עלות הנזק יחול על הרוכש. GoodGame - גוד גיים אינה נושאת באחריות על: צריבת שפה שאינה תקינה, מחיקת עברית, נעילת מכשיר. מסך, טאצ', מים, צריבת תוכנה, נפילות, שבר ועוד כמפורט בתעודת האחריות ובנוסף לה.

הזכות להעדיף תיקון המוצר על החלפתו ולהיפך שמורה לשיקול דעת GoodGame - גוד גיים בלבד.
במידה וצריך להזמין חלק מחו"ל זמן ההמתנה הינו בין 30 עד 40 ימי עסקים.


תודה שבחרתם באתר Goodgame.co.il אנו מאחלים לכם חווית גלישה מהנה באתרנו.

לכל בירור או שאלה מוקד שירות הלקוחות הטלפוני יעמוד לרשותכם:

מענה טלפוני: 0545792666 ימים א-ה (לא כולל חגים ומועדים) בין השעות 10:00-20:00

 

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכן מרכזי